השראה: 7 דרכים לעצב את קיר המטבח

המטבח הוא ללא ספק אחד החדרים הכי מעוצבים בכל בית ישראלי אבל לפעמים שוכחים שגם הקיר שבו הוא חלק שאפשר לתכנן נכון. הנה כמה רעיונות

אריחים מצוירים בכל פינה פנויה

אמנם מדובר בטרנד שהולך ומתפשט כאן לכל עבר אבל הויכוח די מיותר: הם יפים, אלגנטיים, יוצרים צבעוניות ובעיקר אוירה כל כך נעימה – שקשה לוותר על האריחים המצוירים. בחרו לכם דוגמא או גוון והתחילו לרצף. אפשר לבחור בריבוע קטן מעל הכיריים או פשוט לרוץ על כל הקיר שבין ארונות המטבח לשיש. התוצאה מרהיבה.

נקיון סינר
1-20.jpg

לוח וגיר

את הטריק הזה כבר פגשנו לא מעט, אבל אין מה לעשות – עם תכנון נכון הוא עובד נהדר ומצליח גם ליצור נקודת עניין בעין, גם לחמם קצת את האווירה בחלל וגם להפוך למעין אלמנט ציורי מקסים, בהנחה שהילדים שלכם לא יקשקשו עליו ללא הכרה.

לוח קיר מעוצב
2-18.jpg

ארון כמוקד משיכה

מי אמר שארון קלפה מוכרח להיות משעמם או סתם עשוי זכוכית חלבית? קחו קצת אומץ ודאגו לחפות לפחות ארון עליון אחד. נכון, אתם יכולים לבחור בגוונים חזקים וצבעוניים שאולי נראים מעולה במגזין עיצוב אבל בפועל יעשו לכם כאב ראש, או שאתם יכולים ללכת על כיוון שונה ולחפות בעץ. גם מושך תשומת לב אבל גם את העיניים פקוחות.

ארונות מטבח בצבע כחול
3-13.jpg

אפשר לטפס גם לתקרה

מי אמר שנקודת עניין במטבח מוכרחה להיות דווקא על הקיר ולא בתקרה? מדבקת קיר פשוטה ומדליקה שתיישמו אי שם על התקרה תעשה עבודה מפתיעה ומעוצבת לא פחות

טפט לתקרה
4-18.jpg

פשוט לבן

ולפעמים, ולמרות הכל, לבן יכול להיות יופי של רקע כשהוא פשוט כזה – לבן. צבעו הכל מסביב בצבעים חזקים, תנו מגע של סטייל מימין ומשמאל והשאירו את הקיר הבסיסי לבן ונייטרלי. תראו איזה יופי הוא עושה את העבודה עבור כל השאר.

מטבח לבן
5-21.jpg
4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קיר לוח
מאיפה קונים צבע גיר שחור? אני רק מוצאת ירוק כהה

תכיני,יש הוראות בגוגל...

רכישת דברים
אנחנו נשמח לדעת מאיפה משיגים כל דבר ....

שעון הכתום
מהיכן רוכשים את השעון המדהים הזה

בודק...