המצעד: חמשת הכיורים שלא דמיינתם

מוזהב, קלאסי, צבעוני, מתעתע או כזה שיהפוך את צחצוח השיניים לחוויה קוסמופוליטית. חמישה כיורים. חמש דרכים לרחוץ פנים בסטייל. מצעד הכיורים שלא דמיינתם שיש

יח"צ

 

ג'אקוזי זה מותרות, חדר ארונות זה יופי למי שיש מספיק מקום, תמונות ושטיחים הם לגמרי עניין של טעם. אבל כיור? כיור מוכרחים. מחרסינה או נירוסטה, מלבני או סגלגל, במידות סטנדרטיות או גדול במיוחד – הכיור הוא פריט בסיסי בכל בית אלא אם במקרה בחרתם להתגורר באוהל ולצאת לשאוב את מימכם מהבאר השכונתית.


בשנים האחרונות חלה קפיצה משמעותית בכל הנוגע לעיצוב חדרי הרחצה ומעוד חדר נוסף בבית, פונקציונאלי בעיקר, המשמש למקלחת, צחצוח, גילוח, הפכו חדרי הרחצה לחללים סופר-מעוצבים. יעידו על כך הקולקציות המדהימות של מותגי העל, המרבים לשתף פעולה עם מעצבים נחשבים (מרסל וונדרס, ארמני ועוד). הכיור בחדר הרחצה המעוצב מנהל בדרך כלל דיאלוג סגנוני צמוד עם האמבטיה, המקלחון והאסלה ובהרבה מקרים גם עם חיפויי הקירות והריצוף. מי שסולד מעיצוב חדר רחצה "קומפלט", יכול כמובן לבחור בנפרד את האמבטיה או את הכיור ואת ההתאמות לעשות בעצמו. אז עבור מי מכם שמצויים בעיצומו של חיפוש אחר הכיור המושלם, אספנו נבחרת כיורים מצטיינת, בסגנונות עיצוביים שונים, וגם אם לא תכננתם להחליף כיור בתקופה הקרובה – אתם מוזמנים סתם להתרענן ולשטוף את העיניים – ההנאה מובטחת.


הקוסמופוליטי


מול הכיור הלבן מקולקציית urban של חברתroca  הספרדית, תוכלו לתכנן את הטיול הבא שלכם לחו"ל, בה בשעה שאתם שוטפים ידיים או מצחצחים שיניים. לכאורה מדובר בכיור פשוט וסטנדרטי מחרס, בעל צורה מרובעת ופינות מעוגלות, אך ההדפס המקיף אותו בחלק התחתון הופך אותו לשוס קוסמופוליטי. המבנים האטרקטיביים המצויים מעבר לים – פסל החירות, הגולדן ברידג', הפנתיאון הרומאי, האמפייר-סטייט בילדינג ועוד- בהחלט עשויים לגרום לכם לצאת בבוקר מהבית, לסטות ממסלול הנסיעה ולמצוא את עצמכם במקום בדרך לעבודה, במסלול המהיר לנתב"ג.

 

מחיר הכיור: 1370 שקלים

להשיג ב: אולמות התצוגה של רשת אלוני

כיור מעוצב
רחצה אורבנית. (צילום: ג'ורג' טיילור) 

הצבעוני


הכיור שעיצב jan puylaert  לחברת wet האיטלקית יהווה אתגר רציני בהחלט להססנים, למתקשים להחליט ולנוטים להתלבט. הכיורים החרוטים עשויים פלסטיק קל משקל וידידותי לסביבה, ומורכבים משני חלקים – בסיס וחלק תחתון. לכל אחד מהחלקים ניתן לבחור אחד מתוך מגוון של שמונה צבעים, כך שקיימות למעשה לא פחות מ-64 אפשרויות לשילובי צבעים ססגוניים, בהתאם לחשק ולמצב הרוח. אם חשבתם שפה נסתיימה מלאכת הבחירה הקשה, טעות בידיכם: לכיורים ניתן להתאים גם אמבטיות פרי- סטנדינג וראשי טוש למקלחת, גם הם, כמובן, במגוון עצום של צבעים.

מחיר הכיור: החל מ- 5790 שקלים

להשיג ב: רשת נגב ברחבי הארץ

 

 עיצוב

להחלטיים שבינינו. (צילום: יח"צ) 

המוזהב


אם אתם מחפשים כיור שירשים, יפעים וישחרר קריאות "וואוו!!" מכל מי שיכנס לחדר האמבטיה שלכם, ולו רק כדי לשטוף את קצות האצבעות – הכיור המוזהב מסדרת relais, המוצע ברשת "ויה ארקדיה"- הוא הכיור שלכם: יוקרתי ואלגנטי, מצופה זהב (גם הברז), ושקוע בבסיס שחור בוהק, מה שמעצים אפילו עוד יותר את הרושם הדרמטי. עוד בסדרה – ארונות אמבטיה, כלים סניטאריים, אמבטיות ואביזרים מעוצבים בקווים נקיים ובגווני שחור, לבן, מטאל וזהב כמובן.

מחיר הכיור: 6660 שקלים

להשיג ב: רשת ויה ארקדיה 

 

כיור מוזהב
חוויית רחצה יוקרתית. הכיור המוזהב. (צילום: יח"צ)  


המאובזר


לפעמים דווקא הדבר הפשוט בעל הצורה הפרמיטיבית משהו, הוא התגלמות השיק. כמו במקרה של הכיור הקרוי pool שעיצב marty guixe עבור המותג האיטלקי azzura. לכיור צורת שוקת והוא עשוי פלדת אל-חלד בציפוי אפוקסי בצבע לבן מט, ומידותיו יחסית גדולות (30 על 80 ס"מ). הרעיון העומד מאחורי עיצובו הוא להכיל בתוך גוף הכיור את כל הנחוץ לרחצה: סבון, מים ומגבת, ואכן, הכיור מגיע מאובזר בקערית סבון אינטגרלית, מדף פנימי קטן ואפילו מתלה למגבת בצורת אטב עץ. אנחנו לא היחידים שהתרשמו עמוקות מהעיצוב הפשוט והפונקציונאלי- הכיור זכה בפרס designplus לשנת2011 . המחיר, שימו לב, אינו פשוט ופונקציונאלי בכלל.

מחיר הכיור: 21 אלף שקלים לכיור ו-1860 שקלים למתלה המגבות.

להשיג ב: רשת חנויות זהבי עצמון ברחבי הארץ

 

 כיור אלגנטי
 יוקרתי ופונקציונאלי. המאובזר. (צילום:  יח"צ)

המתעתע


חלקלק, זורם, הרמוני, קליל ומתעתע- אלו רק חלק מהתארים שניתן להצמיד לכיור מסדרת puravida (חיים טהורים) שעיצב סטודיו phoenix design למותג הגרמני duravit. שטח הפנים של הכיור מעוצב בצורת גל שטוח בצדדים וקעור במרכז- מה שיוצר את המראה המתעתע. וזה עוד לא הכל, במבט מהצד הכיור נראה כאילו הוא מרחף קלות מעל המשטח עליו הוא מונח. הכיור, שאינו רק יפהפה אלא גם פרקטי, זיכה את מעצביו בפרס ה-red dot  הנחשב והיוקרתי.

 

מחיר הכיור: 4238 שקלים

ניתן להשיג ב: אולמות התצוגה של רשת "חזי בנק"

כיור מעוצב
חיים טהורים. (צילום: יח"צ)

 

234_kior_1
748_kior_2
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...